«Powrót

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Urząd Skarbowy w Starachowicach przyjmuje klientów w sprawach wymagających wyjaśnień i uzgodnień w:

  • w poniedziałek 7.30 - 18.00      
  • wtorek - piątek w godzinach 7.30 - 15.30 

Dla klientów Urzędu opracowano wnioski ułatwiające załatwienie konkretnej sprawy, które wyłożone są w Sali Obsługi Podatnika  oraz na stronie internetowej urzędu w zakładce: Załatwianie sprawPliki do pobrania.

Dokumenty nadane za pośrednictwem poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej przyjmowane są przez kancelarię ogólną Urzędu (boks nr  8 – Sala Obsługi Klienta na parterze).

Dokumenty składane przez podatników przyjmowane są w Sali Obsługi Podatnika.

Skargi i wnioski:
Klienci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 przez:

  • Naczelnika Urzędu (sekretariat – pokój 101 – I piętro) lub
  • Zastępcę Naczelnika ( sekretariat – pokój 101 – I piętro)

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną (email, ePUAP), powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek.

Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1).

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Wszystkie sprawy można rozpocząć poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP).

Przekazanie dokumentu odbywa sie poprzez platformę ePUAP.