Stan spraw

    Stan spraw

    Stan spraw

    Sprawy w Urzędzie załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.

    Procedury i terminy określają następujące przepisy:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.),
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 170),
    • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1427 z późn. zm.),
    • ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy (t.j. Dz.U. z 2020 r.,  poz. 19 z późn. zm.),
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania  administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.256 z późn. zm.),
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 730).

    Archiwalne informacje o stanie spraw prowadzonych w Urzędzie Skarbowym przed dniem 1 stycznia 2015 r. znajdują się w archiwum BIP US w zakładce "Redakcja".

     

    Stan prawny na dzień 18.01.2021 r.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.05.2015 Data publikacji: 27.05.2015 14:09 Data ostatniej modyfikacji: 18.01.2021 13:16
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego Osoba publikująca: Małgorzata Erdenberger Osoba modyfikująca: Anna Stępień
    Rejestr zmian