Stan spraw

    Stan spraw

    Stan spraw

    Sprawy w Urzędzie załatwiane są na bieżąco, zgodnie z procedurami i w terminach określonych przepisami prawa.

    Procedury i terminy określają następujące przepisy:

    • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.800),
    • ustawa z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 8 ze zm.),
    • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1201 ze  zm.),
    • ustawa z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.2226 ze zm.),
    • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania  administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. z 2011 r., poz. 2355 ze zm.).

    Archiwalne informacje o stanie spraw prowadzonych w Urzędzie Skarbowym przed dniem 1 stycznia 2015 r. znajdują się w archiwum BIP US w zakładce "Redakcja".

     

    Stan prawny na dzień 16.07.2018 r.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.05.2015 Data publikacji: 27.05.2015 14:09 Data ostatniej modyfikacji: 16.07.2018 13:14
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego Osoba publikująca: Małgorzata Erdenberger Osoba modyfikująca: Joanna Kępa
    Rejestr zmian